Bir şehirde yabancı olmak üzerine

 

Bugün arkadaşımla Beyşehire geldik.

Konaklama içim öğretmen evini tercih ettik.

İki kişilik oda fiyatı öğretmenler için kahvaltı dahil 1400 liraydı.

Odaya yerleşmemizin ardından öğretmen evinin bahçede yer alan cafe bölümüne indim ve bir ceviz ağacı gölgesinde kitap okuyarak zaman geçirdim.

Akşama doğru Beyşehir gölüne gittik ve deniz bisikletine bindik.

Güneşin batışına tanık olduğumuz, yosun kokusunun kendini hissettirdiği keyifli bir tur oldu.

Bu satırları yine Beyşehirde bir cafede yazıyorum.

Bence bazen insan bir şehirde yabamcı olmalı.

Tanımadığı bir kalabalığın içerisinde tanıdık olmayan sesler duymalı.

Her detaya biraz yabancı ve bolca merakla bakmalı.

Selamlaştığı insanlardan normalde kulaklarına gelmemiş yeni hikayeler duymalı.

Scroll to Top
Skip to content